+420 602 10 66 11
Domov Doprava

Doprava

Česká pošta


Poštovné - 199 Kč. Za dobierku sa dopláca 37 Kč.

Tovar vám bude doručený do 3 pracovných dní od expedície zásielky. Zásielku môžete sledovať TU.

PREVZATIE ZÁSIELKY - Reklamácia mechanického poškodenia - Zákazník je povinný pri prevzatí skontrolovať, či obal zásielky nie je poškodený..V prípade poškodenia obalu zásielku nepreberajte alebo uplatnite reklamáciu najneskôr do 24 h na príslušnej pošte podľa dodacej adresy. Zásielku je nutné dopraviť na poštu kompletnú, poprípade kontaktujte centrum Českej pošty na telefóne 800 104 410.

č.ú.: 176599811/0600 Variabilný symbol je číslo objednávky


PPL 


Poštovné - 199 Kč. Za dobierku sa dopláca 37 Kč.

Sledovanie zásielky – v momente, kedy zásielku vyexpedujeme, obdržíte číslo zásielky a môžete ju sledovať na http://www.ppl.cz.

Ide o dopravu rýchlou špedičnou dopravou. Tovar vám bude doručený najneskôr do 48 hodín k vášmu domu od expedície. Bežný rozvozový čas u tejto dopravy sú všedné dni od 8 do 18 hodín. Prostredníctvom produktu Súkromná adresa - B2C, ktorý zaručuje telefonickú avizáciu samotného doručenia vás pred samotným rozvozom bude kontaktovať vodič PPL a dohovorí sa s vami na presnejšom čase rozvozu. V prípade, že nebudete prítomni vám bude zanechané oznámenie o doručení, v ktorom nájdete kontakt na doručujúce depo pre upresnenie druhého bezplatného doručenia.

č.ú.: 176599811/0600 Variabilný symbol je číslo objednávky

PREVZATIE ZÁSIELKY – Reklamácia mechanického poškodenia obalu zásielky - Zákazník je povinný skontrolovať obal zásielky a prevziať ho iba ak nie je nijak poškodený. V opačnom prípade je nutné spísať s vodičom zápis do prepravného listu alebo zásielku odmietnuť.                                                                                                     

Mechanické poškodenie výrobku v neporušenom obale je nutné nahlásiť bez odkladu, max. do 3 dní od prevziatia zásielky na tel.č. 727 887 809 firma Bon Appetit s.r.o. V prípade reklamácie NEVYHADZUJTE OBAL ANI VNÚTORNÉ VÝSTELKY - je to predmetom dôkazového konania. Na neskoršie reklamácie tohto charakteru nebude braný zreteť s ohľadom na reklamačné podmienky prepravcu.


Balenie


Kvetináče a hrantíky zasielame zabalené vo fólii a kartónovej krabici s polystyrénovými rohmi.

Cena za dopravu sa udáva za jeden set (nezáleží na počte kusov v sete). Pri objednaní viacerých setov naraz platíte iba jedno dopravné.

OP WEB, s.r.o.